Kariera w Adamex

W Adamex wierzymy, że fundamentem każdej dobrze prosperującej firmy są ludzie, którzy każdego dnia współtworzą przyjazną atmosferę i realizują wspólne cele. Niezależnie od tego, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki na rynku pracy, czy jesteś doświadczonym fachowcem z własną działalnością, w Adamex znajdziesz przestrzeń do rozwoju i stabilne wsparcie.

Jesteśmy zaufanym pracodawcą, dlatego stawiamy na elastyczne formy zatrudnienia, atrakcyjne benefity i realne możliwości awansu. Z kolei przedsiębiorcom z branży budowlanej oferujemy stabilną współpracę B2B opartą na terminowych rozliczeniach, dostępie do szerokiego asortymentu materiałów i pewnym zapleczu zamówień.

Poznaj nasze aktualne oferty zatrudnienia. Dołącz do Adamex i przekonaj się, że wspólnie możemy budować nie tylko domy i obiekty, ale przede wszystkim – udane kariery.

Aktualne oferty pracy

Kierownik oddziału - Błonie

Przedstawiciel/-ka handlowy/-a

Marketing manager

Doradca/-czyni handlowy/-a

CV prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@adamex-bdh.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska (jeśli dotyczy).

Jesteś fachowcem w branży budowlanej? Nawiąż z nami współpracę B2B!

Prowadzisz własną działalność, a zadowoleni Klienci polecają Cię znajomym? To znak, że jesteś prawdziwym specjalistą! Dołącz do Adamex i skorzystaj z korzyści, jakie oferujemy naszym partnerom budowlanym:

  • Stały dostęp do stabilnych zleceń dopasowanych do Twoich umiejętności,
  • Solidne i terminowe rozliczenia – cenimy Twój czas i pracę,
  • Dostęp do szerokiego asortymentu materiałów budowlanych i profesjonalnych porad ekspertów.

Z Adamex zyskasz nie tylko pewne zlecenia, ale przede wszystkim zaufanego towarzysza w realizacji każdego projektu. Razem postawmy na jakość, rzetelność i wspólny sukces!

Najczęściej zadawane pytania:

Jakie są godziny pracy w Adamex?

W naszych oddziałach stacjonarnych pracujemy na dwie zmiany: 6:30 - 14:30 lub 11:00 - 19:00. Biuro działa w standardowych godzinach (8:00–16:00). W niektórych przypadkach istnieje możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy, tak aby każdy mógł dopasować grafik do swoich potrzeb.

Jakie formy zatrudnienia oferujecie?

Proponujemy różne formy współpracy:

  • Umowę o pracę (na pełen etat lub część etatu),
  • Współpracę B2B, jeśli charakter obowiązków na to pozwala.

Proces wdrożenia zwykle trwa od kilku dni do dwóch tygodni, w zależności od złożoności obowiązków. W tym czasie nowy pracownik poznaje firmę i bierze udział w szkoleniach.

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Proces rekrutacyjny to jedynie trzy kroki!

  • Rozmowa telefoniczna – krótki wywiad, dzięki któremu możemy poznać Twoje oczekiwania i motywację.
  • Spotkanie stacjonarne – rozmowa z przyszłym przełożonym i/lub członkiem zespołu.
  • Informacja zwrotna – w przypadku pozytywnej decyzji przedstawiamy ofertę.
Czy zatrudniacie osoby z niepełnosprawnościami?

Jak najbardziej. W Adamex cenimy różnorodność i zapewniamy równe szanse dla wszystkich, niezależnie od stanu zdrowia czy sytuacji życiowej. Jesteśmy otwarci na potrzeby osób z niepełnosprawnościami i staramy się stworzyć jak najlepsze warunki pracy.

Czy oferujecie dodatki do wynagrodzenia?

Tak, w Adamex zapewniamy pakiet benefitów i dodatków, który może obejmować m.in.:

  • Atrakcyjne premie uzależnione od wyników,
  • Samochód firmowy (na wyższych stanowiskach),
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi,
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
  • Karta MultiSport,
  • Długoterminowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub długoterminowa umowa współpracy B2B.

Zapisz się i nigdy nie przegap okazji

0
Porównaj
Loading...