Zgłoszenie zwrotu

W Adamex dbamy o to, aby nasze produkty były najwyższej jakości, a proces realizacji zamówień przebiegał bez zarzutu. Niemniej jednak, jeśli zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, masz prawo do jego zwrotu. W celu zgłoszenia chęci zwrotu prosimy o kontakt poprzez:

  • Zgłoszenie telefoniczne na numer: +48 501 577 627
  • Wysłanie e-maila na adres: zwroty@eadamex.pl

Jak złożyć zwrot na stronie internetowej?

Wyszukiwanie zamówienia

Po zalogowaniu się na swoje konto, kliknij "Konto" znajdujące się w prawym górnym rogu, a następnie przejdź do zakładki "Historia i szczegóły zamówień". Znajdź zamówienie, które zawiera produkt lub produkty, które chcesz zwrócić.

Zgłoszenie chęci zwrotu

Jeśli zdecydujesz się skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji telefonicznie, mailowo lub pocztą, składając jednoznaczne oświadczenie. Możesz również skorzystać z załączonego formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to konieczne.

Wysyłka produktu

Zwracany produkt należy wysłać na adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Żyrardowska 24B. Pamiętaj, aby do przesyłki dołączyć kopię dowodu zakupu.

Ważne informacje

Aby zachować termin odstąpienia, wystarczy przesłać nam informację przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej niż najtańsza oferowana przez nas opcja dostawy), niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji.

Zwrot płatności zostanie dokonany przelewem na podane przez Ciebie konto bankowe, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inną formę zwrotu. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat związanych z dokonanym zwrotem.

Możemy wstrzymać zwrot płatności do momentu otrzymania od Ciebie zwracanego produktu lub dostarczenia nam dowodu jego wysyłki – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Prosimy o odesłanie towaru na adres Adamex, ul. Kosocicka 7, 30-694 Kraków, niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uważa się za zachowany, jeśli odeślesz towar przed upływem tego 14-dniowego okresu.

Koszty zwrotu towaru będziesz musiał pokryć we własnym zakresie.

Odpowiadasz jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z użytkowania go w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

0
Porównaj
Loading...