W jaki sposób nadać paczkę do paczkomatu?

Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka i skompletowaniu zamówienia, będziesz mieć możliwość wyboru preferowanej metody dostawy. Wybierz opcję „Paczkomaty InPost”. Na ostatnim etapie, przy użyciu mapy, wskaż paczkomat, który jest dla Ciebie najbardziej dogodny pod względem lokalizacji.

Co zrobić, jeśli moja paczka nie zmieści się w paczkomacie?

Na początku sprawdź, jakie wymiary paczek pasują do paczkomatów w zakładce "Warunki i koszty dostaw". Jeśli rozmiary lub waga produktów przekroczą dopuszczalne parametry skrytki, opcja wysyłki do paczkomatu zostanie zablokowana. W rzadkich przypadkach, gdy ta opcja zostanie błędnie zaproponowana, skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić alternatywną metodę dostawy.

Dlaczego nie mogę wybrać paczkomatu jako metody dostawy?

Problem ten może wystąpić w niżej opisanych sytuacjach:

  • Jeśli którykolwiek z wybranych produktów nie jest przystosowany do wysyłki do paczkomatu - do paczkomatów wysyłamy jedynie produkty, które oznaczone są ikonką InPostu.
  • Jeśli całkowita objętość produktów w koszyku przekracza maksymalne wymiary skrytki, co uniemożliwia umieszczenie ich w paczkomacie.

Co zrobić jeśli nie odbiorę paczki?

Jeśli nie odbierzesz paczki z paczkomatu w ciągu 48 godzin, zostanie ona odesłana do naszego magazynu. W ciągu kilku dni wystawimy dokument korygujący i zwrócimy Ci środki przelewem.

Czy korzystając z paczkomatów można płacić przy odbiorze?

Nie ma takiej możliwości. Należy zapłacić z góry za pomocą jednej z naszych metod płatności elektronicznych, które opisane są na stronie "Płatności".

Czy można przedłużyć termin odbioru paczki?

Jasne, że tak! Jeśli pozostało mniej niż 12 godzin na odbiór paczki, możesz przedłużyć termin o kolejne 48 godzin. Wystarczy wysłać SMS o treści In0xxxxxx (gdzie xxxxxx to Twój 6-cyfrowy kod odbioru paczki) na numer 79567 z telefonu, na który otrzymujesz powiadomienia InPost. Koszt takiego SMS-a wynosi 11,07 zł brutto.

0
Porównaj
Loading...