Wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepu Adamex objęte są pełną gwarancją producenta. Szczegółowe informacje na temat wad objętych gwarancją, okresu ochrony oraz procedur reklamacyjnych znajdziesz w kartach gwarancyjnych dołączonych do produktów.

Aby skorzystać z gwarancji, potrzebna jest wypełniona karta gwarancyjna lub dowód zakupu. Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@eadamex.pl lub bezpośrednio w autoryzowanych punktach serwisowych producenta. Listę tych miejsc znajdziesz w kartach gwarancyjnych lub na stronach internetowych producenta. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące gwarancji, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie udzieli Ci wszelkich informacji i pomoże w rozwiązaniu wszelkich wątpliwości. Jesteśmy tutaj, aby zapewnić Ci pełne wsparcie i satysfakcję z zakupów w Adamex.

Więcej informacji na temat procedur reklamacyjnych znajdziesz na naszej stronie: Reklamacje Adamex.

0
Porównaj
Loading...