Jak uzyskać informacje o kosztach dostawy, zwrotu towaru oraz usług logistycznych?

Ze względu na to, że oferujemy wiele możliwości transportu, zaczynając od podstawowych form dostaw kurierem, kończąc na dostawach wielkogabarytowych samochodami HDS, nasze ceny zależą od formy dostawy i odległości. Wszystkie szczegóły znajdziesz na podstronie "Warunki i koszty dostawy", którą można znaleźć na dole strony lub w zakładce "Centrum usług".

W sprawie szczegółowych informacji odnośnie cen większych transportów, prosimy o kontakt:

  • E-mail: sklep.internetowy@eadamex.pl
  • Telefon: 501 577 627

Aby dowiedzieć się więcej o kosztach dostawy, kliknij na link: Warunki i koszty dostawy.

Jakie są metody dostawy i wymiary paczek dla zamówionych towarów?

Realizujemy zamówienia, oferując różne formy pakowania, aby zapewnić jak najlepsze dopasowanie do Twoich potrzeb.

Nasze paczki mogą być wysyłane za pośrednictwem Paczkomatów Inpost, gdzie maksymalne wymiary paczki to 640x380x410 mm, a maksymalna waga to 25 kg. Pamiętaj, że przy większych zamówieniach wysyłka do paczkomatu może nie być możliwa, jeśli paczka nie zmieści się w jednym opakowaniu.

Dla standardowych przesyłek, które nie wymagają palet, oferujemy wysyłkę kurierem DPD. Maksymalna waga jednej paczki wynosi 31,5 kg, a jej długość nie może przekraczać 150 cm. Łączny wymiar (wysokość + szerokość + długość) nie może przekroczyć 300 cm.

Jeśli zamawiasz duże ilości produktów, ciężkie towary lub delikatne materiały wymagające specjalnego zabezpieczenia, skorzystaj z naszej wysyłki paletowej. Maksymalna waga przesyłki razem z paletą wynosi 690 kg.

Dla towarów niestandardowych i trudnych do przetransportowania, takich jak pręty żebrowane, płyty OSB, profile do suchej zabudowy czy kostka brukowa, oferujemy transport specjalny. Dbamy o to, aby każde zamówienie było odpowiednio zabezpieczone i dotarło do Ciebie w idealnym stanie.

Staramy się, aby zamówione towary opuszczały nasz magazyn w ciągu 24 godzin od momentu zakupu. W przypadku większych zamówień, przekraczających 20 palet, może się zdarzyć, że zostaną one rozbite na kilka transportów, które mogą być dostarczone w różnym czasie, w zależności od dostępności towaru na magazynie, wielkości zamówienia i czasu jego złożenia.

Czy mogę wybrać godzinę dostawy?

Jeśli zdecydujesz się na dostawę zamówienia do wybranego oddziału stacjonarnego, masz możliwość odbioru przesyłki w dowolnej, wybranej przez siebie porze. Twoja paczka będzie czekać na Ciebie przez 3 dni w wybranym punkcie.

Dostawy realizowane przez kuriera DPD odbywają się w godzinach od 8:00 do 18:00, natomiast kurier Inpost dostarcza paczki do godziny 10:00, 12:00 lub 17:00. Ze względu na brak możliwości zastrzegania konkretnych godzin dostawy, prosimy o podawanie adresu, pod którym możesz odebrać paczkę w wyżej wymienionych przedziałach czasowych.

W przypadku transportu realizowanego przez Adamex, działamy na zasadzie kolejności zamówień ze względu na nieprzewidywalność rozładunków u klientów. W związku z tym jesteśmy w stanie podawać jedynie przybliżone godziny dostawy.

Jak postępować przy odbiorze dostawy?

Brak widocznych uszkodzeń:

Jeśli przesyłka nie wzbudza podejrzeń, sprawdź jej zawartość w ciągu 7 dni od dnia odbioru. Jeśli zauważysz, że towar w środku jest uszkodzony, skontaktuj się z naszą obsługą klienta, aby ustalić kolejne kroki. Po sporządzeniu protokołu szkody i zrobieniu zdjęć, podeślij nam maila na adres sklep.internetowy@eadamex.pl i dołącz pliki.

Widoczne uszkodzenia:

Jeśli przesyłka wzbudza podejrzenia (karton jest uszkodzony, oklejony taśmami przewoźnika), sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. Sporządź protokół szkody z kurierem lub odmów przyjęcia przesyłki, jeśli jest poważnie uszkodzona.

Odbiorco! Jeśli paczka jest uszkodzona lub oklejona taśmami przewoźnika:

Masz prawo odmówić jej przyjęcia. W takim przypadku przesyłka zostanie zwrócona na nasz magazyn. Po przyjęciu zwróconej przesyłki wystawimy fakturę korygującą. Jeśli zdecydujesz się nie przyjmować przesyłki, poinformuj o tym kuriera. Nie musisz składać dodatkowej reklamacji. Aby otrzymać nowy, pełnowartościowy produkt, dokonaj ponownego zakupu.

Dbamy o Twoją satysfakcję i chcemy, abyś zawsze otrzymywał produkty w idealnym stanie. Postępuj zgodnie z powyższymi krokami, aby szybko i skutecznie rozwiązać wszelkie problemy z uszkodzonymi przesyłkami.

Co zrobić, jeśli zamówiony towar nie dotarł lub dostawa jest opóźniona?

W takiej sytuacji zacznij od sprawdzenia statusu swojego zamówienia. Jeśli zamówienie ma status „zakończone”, to może być już w trakcie dostawy. Sprawdź numer listu przewozowego na stronie przewoźnika – znajdziesz go przy statusie zamówienia. Jeśli na stronie przewoźnika brakuje informacji lub są one niezrozumiałe, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i złóż reklamację.

Jeśli zamówienie ma status „w realizacji”, prosimy o dalsze śledzenie jego statusu – przesyłka powinna zostać zrealizowana w najbliższym możliwym terminie. Jeśli masz wrażenie, że realizacja trwa zbyt długo lub masz wątpliwości co do przebiegu procesu, nie wahaj się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta lub swoim opiekunem handlowym. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc i upewnić się, że wszystko przebiega sprawnie.

0
Porównaj
Loading...