Spis treści
Jak sprawdzić dostępność produktu w sklepie stacjonarnym?
Aby sprawdzić dostępność produktu w wybranym sklepie stacjonarnym, najłatwiej skontaktować się telefonicznie z wybranym sklepem, aby potwierdzić, że interesujący Cię produkt jest dostępny.
Co zrobić, jeśli produkty, które chcę zamówić, są niedostępne?
-
Skorzystaj z funkcji powiadomienia o dostępności
Jeśli interesujący Cię produkt jest chwilowo niedostępny, możesz skorzystać z opcji powiadomienia o dostępności:
Kliknij przycisk „Dodaj do ulubionych” na stronie produktu. Otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt ponownie pojawi się w magazynie. - Skorzystaj z funkcji "Wyceny"
Nie możesz znaleźć potrzebnych produktów do swojej inwestycji? Dodaj je do naszego modułu wycen, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualne warunki cenowe! Powiadomimy Cię, gdy wycena będzie gotowa. -
Skontaktuj się z obsługą klienta
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub wsparcia, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta: tel. +48 501 577 627, email: sklep.internetowy@eadamex.pl
Nasi konsultanci chętnie udzielą informacji na temat planowanych dostaw i pomogą znaleźć alternatywne rozwiązanie. Gdy interesujący Cię produkt jest niedostępny, warto rozważyć zamówienie innego, podobnego artykułu. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez e-mail, aby uzyskać potrzebną pomoc. -
Złóż zapytanie ofertowe
Wypełnij formularz dostępny u nas na stronie "Kontakt", określając swoje potrzeby a my przeanalizujemy zapytanie, sprawdzimy dostępność produktów i określimy możliwości spełnienia Twoich oczekiwań.