Jak sprawdzić dostępność produktu w sklepie stacjonarnym?

Aby sprawdzić dostępność produktu w wybranym sklepie stacjonarnym, najłatwiej skontaktować się telefonicznie z wybranym sklepem, aby potwierdzić, że interesujący Cię produkt jest dostępny.

Co zrobić, jeśli produkty, które chcę zamówić, są niedostępne?

  1. Skorzystaj z funkcji powiadomienia o dostępności

    Jeśli interesujący Cię produkt jest chwilowo niedostępny, możesz skorzystać z opcji powiadomienia o dostępności:

    Kliknij przycisk „Dodaj do ulubionych” na stronie produktu. Otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt ponownie pojawi się w magazynie.

  2. Skorzystaj z funkcji "Wyceny"

    Nie możesz znaleźć potrzebnych produktów do swojej inwestycji? Dodaj je do naszego modułu wycen, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualne warunki cenowe! Powiadomimy Cię, gdy wycena będzie gotowa.
  3. Skontaktuj się z obsługą klienta

    Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub wsparcia, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta: tel. +48 501 577 627, email: sklep.internetowy@eadamex.pl

    Nasi konsultanci chętnie udzielą informacji na temat planowanych dostaw i pomogą znaleźć alternatywne rozwiązanie. Gdy interesujący Cię produkt jest niedostępny, warto rozważyć zamówienie innego, podobnego artykułu. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez e-mail, aby uzyskać potrzebną pomoc.

  4. Złóż zapytanie ofertowe

    Wypełnij formularz dostępny u nas na stronie "Kontakt", określając swoje potrzeby a my przeanalizujemy zapytanie, sprawdzimy dostępność produktów i określimy możliwości spełnienia Twoich oczekiwań.

0
Porównaj
Loading...